top of page

כנסים ותערוכות

יחידת הכנסים והתערוכות פועלת להעמקת הקשר המקצועי בין גורמי האקדמיה, המחקר והתעשייה למען הרחבת הידע המדעי, הטכנולוגי והעסקי בישראל באמצעות ארגון והפקה של כנסים מקצועיים. כמו כן מסייעת נתיב בקידום יחסי מסחר באמצעות ארגון והפקה של מפגשי  "Matchmaking" בין חברות מחו"ל לחברות ישראליות המחפשות קשרי מסחר בזירות עסקים שונות בישראל.

  • Facebook Social Icon

לתמונות מכנסים קודמים, היכנסו לדף הפייסבוק שלנו

FOODTECH NATION 2020

כנס המכון לביוכימיה, מדעי המזון והתזונה לחדשנות בעולם המזון בשיתוף קבוצת נתיב יועצים נדחה עקב המצב.

מועד חדש יפורסם בהמשך

2020 כנס פודטק
פורום חדשנות

פורום חדשנות במזון

Innovation network

פורום החדשנות במזון הפועל זו השנה השמינית, הוקם בשנת 2010 ביוזמתו של פרופ' סם שגיא מהפקולטה לחקלאות מזון וסביבה ע"ש רוברט ה. סמית, באוניברסיטה העברית בירושלים בשיתוף קבוצת נתיב יועצים במטרה להדק את הקשר בין האקדמיה לתעשייה ולשמש במה לליבון וניתוח נושאים הקשורים לחדשנות באקדמיה ובתעשיית המזון. בנוסף,  משמש הפורום זירת מפגש להיכרויות בין גורמים הפועלים בסביבת החדשנות ופלטפורמה לדיון בנושאים אקטואליים, במגוון רחב של נושאים בתחום הניהול, האסטרטגיה, הטכנולוגיה והמדע המהווים אבני יסוד בחדשנות פתוחה.

 

במסגרת מפגשי הפורום המתקיימים אחת לרבעון בפקולטה לחקלאות ברחובות  מתארחים מרצים, חוקרים ויזמים ממגוון תחומים הקשורים לעולם החדשנות בכלל וזירת הFOODTECH  בפרט ומתקיים דיון פתוח אשר מאפשר לקהל השומעים לשאול שאלות ולהביע את דעתו.

 

פעילות הפורום ומימונו נעשים בהתנדבות של הגורמים המעורבים. מנהלת הפורום הינה פרופ' מאשה ניב מהפקולטה לחקלאות. מזון וסביבה ע"ש רוברט ה. סמית, באוניברסיטה העברית בירושלים. ניהול הפעילות השוטפת של  הפורום הינה באחריות רון אנטונובסקי מנכ"ל קבוצת נתיב יועצים.

 

בפורום רשומים למעלה מ-370 חברים. החברות בפורום אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מראש אצל מנהלת הפורום חברת נתיב יועצים.

הזמנה מסודרת תשלח לחברים הרשומים לפני כל מפגש. 

B2B MATCHMAKING Events

היכולת לייצר קשרים רב לאומיים עם חברות מסחריות מחו"ל הינה נדבך חשוב בתהליך הפיתוח העסקי של כול ארגון, במטרה ליצור הכרויות ושיתופי פעולה.

מטרתם של המפגשים העסקיים היא לייצר שיתופי פעולה בתחומים כגון רכש, פיתוח שווקים חדשים, החלפת יידע מקצועי, אפשרויות השקעה, איתור נציגויות וסוכנויות וכדומה.  

מפגשי הנטוורקינג בין חברות מחו"ל לחברות ישראליות הם מפגשים מקצועיים וממוקדים המוקדשים לתחום עסקי מוגדר דוגמת מזון ומוצרי צריכה, טקסטיל, תעשייה כימית וכדומה. 

המפגש מתקיים בדר"כ בשני חלקים:

בחלק הראשון, מתקיים סמינר קצר בו מוצג מידע על התחום בו עוסק המפגש, לרבות ההזדמנויות והאתגרים עבור החברות המשתתפות בו. בחלקו השני של המפגש מתקיימות פגישות אישיות "אחד על אחד" אשר מתואמות מראש בין חברות הישראליות לבין חברות הזרות עפ"י תחומי העניין המשותפים.

צוות נתיב מסייע בידי גופים וארגונים פרטיים וציבוריים (כגון איגוד לשכות המסחר ושגרירויות זרות) בארגון המפגש מ-א' ועד ת' לרבות לימוד מקדים של נושא המפגש ומאפייני החברות הזרות המשתתפות, תכנון האירוע על כול היבטיו המקצועיים והלוגיסטיים (מיקום, מבנה אירוע, תכנית ולו"ז, אירוח וכיו"ב), איתור חברות ישראליות רלוונטיות, סינון ותיאום ציפיות בין החברות, רישום החברות ושיבוצם למפגשים "אחד על אחד", ניהול המפגש הלכה למעשה ביום האירוע וסיכום המפגש והמסקנות המתבקשות.

Matchmaking
bottom of page